piątek, 13 listopada 2015

Rome ♥

Heii kochani!

Hmm, jak widzicie zrobiłam sobie bardzo długą przerwę w blogowaniu.. Tak to już ze mną jest. Nie jestem zbyt obowiązkowa jeśli chodzi o posty, więc uznałam, że dam sobie spokój z prowadzeniem bloga. Niedawno, jednak zdałam sobie sprawę z tego, że ja potrzebuje to robić. Uwielbiam prowadzić taki internetowy pamiętnik! I mam nadzieję, że tym razem się uda! Życzcie mi powodzenia!

Chciałabym wam dzisiaj pokazać zdjęcia z pięknego miasta, które odwiedziłam w czerwcu! Byłam w stolicy Włoch- w Rzymie! Niesamowite przeżycie. Szczerze mówiąc, brak mi słow, aby opisać moją miłość do tego miasta! Niestety spędziłam tam tylko 4 dni. Wiem, jednak, że na pewno nie była to jednorazowa wizyta i z pewnością odwiedzę Rzym ponownie.
Byliście w Rzymie lub chcecie tam pojechać? 
Opiszcie swoje wrażenia ♥








23 komentarze:

  1. Ja też nie potrafię żyć bez blogowania..:) Rzym - piękne miejsce! Nigdy nie byłam ale chyba dodam to miasto do listy miejsc, które chcę odwiedzić :) Wytrwałości!

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałąm odwiedzić Rzym, jest cudowny!

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Systematyczność w blogowaniu jest bardzo ważna, pamiętaj o tym ;)
    Zawsze chciałam odwiedzić Rzym :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzę,żeby tam pojechać <3
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci się spodoba nasz blog-zaobserwuj(chętnie się odwdzięczymy)<3
    Czy mogłabyś poklikać u nas w linki?
    Ponieważ staramy się o pierwszą współpracę,a ty możesz nam pomóc :)
    fashion--twins.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :)
    Mam nadzieję że kiedys się tam wybiorę ;)
    Co powiesz na obs/obs? :)
    Jeśli tak to zacznij i daj znac u mnie na blogu że obserwujesz ;)
    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No piękne widoki :)
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie byłam w Rzymie, ale oczywiście że chciałabym pojechać! DUSZA PODRÓŻNIKA! haha :D
    Powodzenia w blogowaniu! :)

    Pozdrawiam
    vexykon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, że powracasz! Nigdy nie byłam we Włoszech, ale w czerwcu wybieram się tam na wycieczkę szkolną. :) Ładne zdjęcia.

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę wyjazdu do Rzymu :D
    super fotki, czasami przerwy dobrez robią, fajnie że wróciłaś :)
    czekam na kolejne posty, obserwuję i liczę na to samo! :)
    what3ver-idk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej super foty :) też byłam we Wloszech ale na północy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tam pieknie! <3 xxx
    Super post!

    Zapraszam na mojego bloga! <3 ------------> veronicas-veronicass.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  12. O jejku *.* Jak tam jest ładnie, muszę kiedyś tam pojechać!
    bo-kazdy-moze.blogspot.com (KLIKNIJ)

    OdpowiedzUsuń
  13. Musiało być fajnie!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    Sprawdź też KONKURS u mnie!
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  14. Ja bardzo chciałabym tam pojechać! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie bylam w Rzymie niestety :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety jeszcze nie byłam, ale nic straconego jeszcze wiele rzeczy przede mną ;)
    Pozdrawiam
    differentdiamond.blogspot.com klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy jeszcze tam nie byłem, ale z tego co widzę to świetne miejsce! ;)
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. JAK TAM JEST PIĘKNIE!
    wszystkie komentarze i obserwacje oddaję, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale ładnie tam :)
    Zapraszam do mnie, co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne widoki :)

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym kiedyś odwiedzić to miejsce :) Przepiękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za komentarze ♥ Każdy z nich motywuje mnie do dalszej pracy.